dimarts, de desembre 31, 2013

2013... Be happy

4 comentarios:

lospequesdefeli ha dit...

Es simplemente maravilloso el vídeo. Te lo copiaré más adelante con tu referencia pues me gustaría mucho divulgarlo y que llegara a muchísssima gente . Enhorabuena. Feliz 2014. Besos.

Krups ha dit...

Hola, guapa. Sé que aquest no és el lloc però no trobo una adreça d'e-mail on contactar amb tu... he llegit a una entrada que guardaves molts bons records de la Llar d'infants El Sucre. Dóna la casualitat de què jo visc a Esplugues i estic buscant una llar per la meva nena. Em podries dir quelcom d'aquesta llar? Moltes gràcies! (No t'ho he escrit tampoc a l'entrada de la que parlo perquè no veia activats els comentaris...)

Blanca Lafarga ha dit...

Gracias por compartir tus ideas.
Un saludo

Roser Chillón ha dit...

Preciós, feia molt que no passejava pel teu blog. Jo ara estic ressicitant el meu. Salut i idees!